הוראת מתמטיקה דרך הימורים – ראוי או פסול?

מורים מוצאים מקורות השראה לא צפויים, והנה עוד אחד מהם.  5 דקות מהעונה הרביעית של 'הסמויה' על הוראת מתמטיקה והימורים שהיו השראה להוראת המתמטיקה שלי ביפו – עד שקיבלתי הוראה  חד משמעית להפסיק לאלתר כל שימוש בקלפים, שש בש והימורים בשיעורי המתמטיקה שלי.

עוד מקרה בו מצאתי את עצמי מתלבט האם המערכת צדקה שזה פסול, או שזו דרך נוספת למנוע גישה פשוטה לנערים בשכונות מצוקה אל תחום המתמטיקה במסווה של מוסריות.  לשיפוטכם.

2 מחשבות על “הוראת מתמטיקה דרך הימורים – ראוי או פסול?

  1. זה אמיתי? באמת אסרו עליך?
    האם גם שאלה נוסח "מה הסיכויים שבהטלת שתי קוביות הסכום שיתקבל יהיה 8" אינה מוסרית?
    למיטב זכרוני ספרי הלימוד מלאים בשאלות כאלה.

    • אכן אסרו עליי. מבחינתם, זה מעודד ילדים להימורים. כמובן שאפשר להתחכם, ולשאול את זה בלי קשר למשחקי הימורים עם קוביות. כפי שנמצא בספרי הלימודים. אבל אני דווקא קישרתי את זה כי זה ריתק את התלמידים. ונתן להם 'סיבה' ללמוד

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s